مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهر خودرو در شهرری احداث می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری از احداث بزرگترین مرکز خرید و فروش خودرو تحت عنوان شهر خودرو در خیابان فددائیان اسلام شهرری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری همزمان با 17 مردادماه گرامیداشت روز خبرنگار به همت روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری مراسم پاسداشت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه و سیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در محل نمایشگاه شمیم حسینی واقع در شبستان شیخ صدوق برگزار شد .

در این مراسم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری ضمن تبریک روز خبرنگار به ارائه گزارش 8 ماهه مدت مسئولیت خود پرداخت واظهار داشت :

برنامه ها و عملکردهای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در دو حوزه تقسیم بندی می شود

امامزادگان و بقاع متبرکه

در این حوزه در 8 ماه گذشته اقدامات خوبی انجام شده است به عنوان مثال در امامزاده عبدالله شهرری از مقبره های خالی با رضایت خانواده متوفیان و همچنین احترام کامل به اموات این مکان ها بازسازی شده و تبدیل به کارگاه هایی برای زنان سرپرست خانواده شده است که شامل خیاطی ِمصنوعات چرمی ِ گوهر تراشی ِصنایع دستی می شود و زمینه اشتغال 60 نفر را فراهم کرده است .

وی گفت  برخی از پزشکان درخواست داشتند تا بدون هزینه وقت خود را وقف کنند و ما برای این منظور صحن سلامت را در برنامه داریم که 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در این صحن بیماران نیازمند توسط پزشکان متخصص ویزیت می شوند و اگر بیماری در تامین هزینه های دارویی نیز مشکل داشته باشد از محل در آمد موقوفات داروهای آنها تهیه می شود .که این برنامه در صحن شیخ صدوق و همچنین امامزاده عبدالله در دستور کار است .

سیدی گفت: در امامزادگان و بقاع متبرکه برنامه های دیگری برای تامین مایحتاج نیازمندان طبق روال سنوات گذشته در حال اجراست .

موقوفات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری احیاء موقوفات را بزرگترین وظیفه اوقاف دانست و اظهار داشت : در حوزه موقوفات پروژه های بزرگی در دست احداث است و یکی از این پروژه ها بیمارستان روحانی نژاد است که در حدود 8-9 سال گودبرداری شده و به همین شکل باقی مانده بود که بحمدالله با برنامه ریزی های انجام شده این بیمارستان به بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان کشور تبدیل خواهد شد که بخشی مربوط به سرطان چشم است که در آینده ای نزدیک به قطب چشم پزشکی خاورمیانه تبدیل می شود .

سیدی از دیگر پروژه های حوزه سلامت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری را ساخت بیمارستان تخصصی کودکان اعلام کرد این پروژه در زمینی همجوار مترو شهرری که مدت 40 سال بلاتکلیف است  ساخته خواهد شد .

شهر خودرو بزرگترین مرکز خرید و فروش خودرو

حجت الاسلام سیدی در معرفی این پروژه گفت : این پروژه یکی از پروژه های پایه ای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری است که در خیابان فدائیان اسلام ضلع جنوبی آزادگان بازیر بنایی در حدود 170/000 متر مربع در 17 طبقه برای ایجاد مرکز خرید و  فروش خودرو ساخته می شود که توسط کارشناسان تخمین زده می شود این پروژه 30 هزار فرصت شغلی ایجاد نماید .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص تامین نیروهای این مجموعه ها  قول داد اولویت جذب نیرو در این مجموعه ها از نیروهای بومی و فرزندان ری باشد .

در پایان این نشست خبری با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران تجلیل شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه