مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تخریب ۱۶ مورد ساخت‌وساز غیر مجاز در شهرستان ری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: ۱۶ مورد ساخت‌ و ساز غیرمجاز در بخش قلعه نو تخریب و به موجب آن ۴هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

محمد عباسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بیش از ۴ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان ری در روستای گل تپه کبیر واقع در بخش قلعه نو آزادسازی شد.

وی افزود: این میزان از ساخت‌وساز غیرمجاز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها با حکم قضایی و با حضور مسؤولان بخش قلعه نو تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری تصریح کرد: این ساخت و سازها به منظور افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده که شامل دیوارکشی، ویلا، انبار و خانه باغ بود که اخیرا بدون اخذ مجوزهای قانونی اقدام به ساخت و ساز کرده بودند.

عباسی با تأکید بر این‌ که در زمین‌های کشاورزی صرفاً باید کار کشاورزی انجام شود، خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر کاربری باید از طریق جهاد کشاورزی و دریافت مجوزهای قانونی انجام شود در غیر این صورت ساخت‌ و سازهای غیرمجاز قطعاً تخریب و متخلفان به دادگاه معرفی خواهند شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه