مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آغاز برنامه‌های اوقات فراغت در کانون «پیروان فاطمی»

با شعار «شادی، آموزش و معنویت در سایه مسجد»؛

برنامه‌های اوقات فراغت تابستان در کانون فرهنگی هنری پیروان فاطمی با شعار «شادی، آموزش و معنویت در سایه مسجد» اجرا می‌شود.

 در آستانه فصل تابستان و ایام اوقات فراغت، برنامه های تابستانی در کانون فرهنگی هنری پیروان فاطمی مسجد فاطمه الزهرا(س) شهر ری برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، این برنامه های تابستانی با شعار «شادی، آموزش، معنویت در سایه مسجد» برای مقطع سنی نوجوان و جوان برگزار می شود.

 

این برنامه ها برای پایه اول تا سوم ابتدایی در رشته های آموزش جودو، حفظ قرآن کریم، دقت و هوش، دوست آشنا و همراه، نقاشی و سفالگری و همچنین برای مقطع سنی پایه 4 تا 6 ابتدایی در رشته های کلاسهای تقویتی درسی، فوتبال، سفالگری، قدم قدم تا خدا، روخوانی قرآن کریم و آموزش جودو برگزار می شود.

 

رشته هایی که برای پایه هفتم و نهم راهنمایی در نظر گرفته شده است نیز شامل کلاس های تقویتی دروس، جنگ نرم، کتابخوانی شهدا، روخوانی قرآن کریم، اخلاق و احکام، جودو و فوتبال، کتابخوانی شهدا، فضای مجازی و رسانه  است. همچنین برای مقطع دهم تا دوازدهم دبیرستان نیز در رشته مهارت های نظامی، کتابخوانی، سبک زندگی و اخلاقی و بصیرتی دوره آموزشی برگزار می شود.

 

برای کلیه شرکت کنندگان نیز برنامه های اوقات فراغت شامل اردوهای باغ موزه دفاع مقدس، کوهنوردی، کهف الشهدا، بازدید از شهرک سینمایی، پارک ارم و … تدارک دیده شده است. برنامه های اوقات فراغت تابستان در سه ماه تابستان اجرا می شود.

 

این کانون در طول سال نیز در رشته های نهج البلاغه، حفظ، تفسیر و روخوانی قرآن کریم، کتاب و کتابخوانی، رشته های ورزشی همچون شنا، کوهپیمایی، تنیس، فوتبال، آموزش و توانمندسازی، سرود و نیز خیاطی دوره آموزشی برگزار می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه