مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سامانه رضایت سنجی از ارباب رجوع در شهرستان ری رونمایی شد

سامانه “رضایت سنجی از اربات رجوع” با هدف افزایش کیفیت خدمات دستگاه‌های دولتی به مردم امروز سه‌شنبه با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان رونمایی شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه رونمایی از سامانه “رضایت سنجی از ارباب رجوع”  اظهار داشت: این سامانه بمنظور حذف نظرسنجی های کاغذی در دستگاه های دولتی، دسترسی سریع و برخط به نتایج نظرسنجی و در حالت کلی صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای کیفیت دستگاه های اجرایی شهرستان رونمایی شده است.

وی با بیان اینکه سامانه “رضایت سنجی از ارباب رجوع” به صورت کاملا لمسی طراحی شده است، افزود: این سامانه با چهار گزینه ” میزان رضایتمندی از نحوه “برخورد کارکنان”، “زمان انتظار”، “کیفیت خدمات” و گزینه سایر طراحی شده است.

توکلی ابراز کرد: ارباب رجویان ادارات می توانند با ورود به گزینه سایر موارد توضیحات بیشتر در مورد ایرادات، انتقادات، پیشنهادات، نام پرسنل و علت رضایتمندی و یا نارضایتی خود را در سامانه “رضایت سنجی از ارباب رجوع” ثبت نمایند تا به صورت مستقیم تمام گزارشاتشان به دست بازرسان فرمانداری برسد.

وی با اشاره به اینکه گزارشات این سامانه روزانه و یا به صورت هفتگی در اختیار فرماندار شهرستان قرار می گیرد، افزود: با راه اندازی از سامانه ” رضایت سنجی از ارباب رجوع” شاهد افزایش کیفیت خدمات توسط دستگاه های اجرایی خواهیم بود.

توکلی یادآور شد: این سامانه بصورت کاملا لمسی طراحی شده و در اختیار ارباب رجوع قرار گرفته به طوری که افراد می توانند در کمتر از ۲۰ ثانیه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق این سیستم ارسال کنند.

این مسئول با بیان اینکه کاربران می توانند با درج نام و کد ملی و یا بدون آن در این سامانه نظرات خود را بیان نمایند، گفت: تمامی اطلاعات افراد در این سامانه به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه