مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افزایش ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال مهمترین مطالبه مردم ری است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی، تامین سرمایه در گردش و نقدینگی به همراه ایجاد اشتغال برای جوانان از مهمترین مطالبات مردم و صنعتگران این شهرستان است.

حسین توکلی کجانی چهارشنبه شب پس پایان از گفت و گوی تلفنی با مردم شهرستان ری در خصوص مشکلاتشان اظهار داشت: درخواست های مردم از فرمانداری در خصوص حل مشکلاتشان بسیار متنوع بود ولی حل مشکلات اقتصادی بیش از همه به چشم می خورد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ری یکی از صنعتی ترین بخش های استان تهران است، افزود: به همین دلیل بخش عمده درخواست ها در حوزه حل مشکلات مختلف صنایع ‌بخصوص مسایل اقتصادی می باشد.

توکلی عنوان کرد: حل موانع قانونی توسعه کارخانه ها، کارگاه ها، بررسی مشکلات مردم با دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری ها از دیگر درخواست های مردم از فرمانداری ری بود.

وی با بیان اینکه بررسی ساخت و سازها در حریم شهرستان ری یکی از اصلی‌ترین درخواست های مردم است، ابراز کرد: حل مشکلات مردم ساکن در این نواحی با شهرداری ها و دهیاری ها از دیگر درخواست های مردم شهرستان ری از فرمانداری ری است.

این مسئول یادآور شد: بررسی مشکلات کارگران با کارفرمایان، مشکلات محیط زیستی، توسعه واحدهای دامداری از دیگر درخواست های مردم شهرستان ری از نماینده دولت می باشد.

دیدار فرماندار ویژه شهرستان ری با مردم امروز چهارشنبه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت تلفنی انجام شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه