مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

800 هزارقلیان قاچاق در کهریزک کشف شد

چند صدهزار قلیان قاچاق توسط اطلاعات سپاه حضرت روح الله کشف و تحویل مراجع مرتبط شد

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله باقرشهر گفت: ۸۰۰ هزار پایپ قلیان با تلاش و رصد سربازان گمنام ولایت سپاه این ناحیه در کهریزک کشف شد.

سرهنگ پاسدار اصغر ارزومندی اظهار داشت: این محموله بصورت قاچاق و از کشور اردن وارد کشور شده است که پس از  اخذ دستور مقام قضایی و همکاری اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری جهت انجام امور قانونی توقیف و پس از استعلام از مجموعه گمرک غرب تهران جهت انهدام، اقدام گردید.
وی افزود: با توجه به این که این روزها قلیان، میتواند منشاء شیوع ویروس کرونا باشد؛ این اقدام کمک شایانی به جلوگیری از ابتلای بسیاری از افراد بویژه جوانان به این بیماری در قهوه خانه ها می کند.
این مسئول تاکید کرد: با توجه به شرایط حساس و خاص و اهمیت سلامت جامعه، برخورد با محتکران و افراد سوجو و فرصت طلب از اولویت های اصلی به شمار می‌رود.
وی در ادامه از کشف ۱۰۰ هزار ماسک و سایر ملزومات ضروری پزشکی در شهر سنگ خبر داد و گفت: محتکران و افراد فرصت طلب جایگاه و امنیت نخواهند داشت و با آنها برخورد خواهد شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مراکز تجاری پایتخت مرکز دپو کالا و محل استقرار بیشترین میزان انبار کالا در کشور است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.