مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اولین مرکز پیش دبستانی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق افتتاح شد

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق گفت: اولین پیش دبستان و مهد کودک دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق با ظرفیت ۱۸۰ نفر در شهر قیامدشت شهرستان ری افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق با اشاره به اثر مثبتی که این مجموعه می تواند در روحیه مادران این منطقه داشته باشد، خاطرنشان کرد: دیدن حال خوب مادران در افتتاح این مجموعه خستگی را از تن مسئولانی که مجدانه پیگیر تاسیس این مجموعه بودند را در می اورد، مادرانی که با شور و شوق و اشتیاق کودکان خود را در این مهد کودک و پیش دبستانی آورده اند می توان آرامش و رضایت را در چهره آنها دید.

نادی با تاکید بر تربیت کودکان و نوجوانان در راستای مبارزه با دشمنان انقلاب و تهاجم فرهنگی گفت: بحث جوانی جمعیت که مقام معظم رهبری روی آن تاکید بسیار دارند با توسعه اینگونه مجموعه های اموزشی و تربیتی و با رویکرد سند تحول بنیادین که مورد تاکید ایشان است می توان سربازان فردای انقلاب را در این گونه مکانها با آموزش و تربیت اسلامی پرورش داد.

وی با بیان اینکه قصد داریم اینگونه مجموعه ها را در سطح استان گسترش دهیم اظهار داشت: در این کلاسها تربیت راهوران در مدارس، بحث رویکردهای استفاده از روشهای مدرن تربیتی در کلاس درس و روشهای فعال موجود را می توان راه انداخت و کودکان و نوجوانان را آموزش داد و با تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی می توان این گونه مجموعه ها را گسترش داد، البته نه برای درآمد زایی بلکه برای آموزش و این موضوع همیشه از اهداف دانشگاه آزاد بوده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (قیامدشت) در ۱۸ کیلومتری شرق تهران در شهر قیامدشت قرار دارد

این واحد دانشگاهی هم اکنون با درجه بسیار بزرگ در منطقه شرق تهران در سایتی به مساحت ۵۴ هکتار با بیش ا ز ۵۳ هزا رمتر مربع فضای مسقف، پنج هزار متر مربع فضای آزمایشگاهی و کارگاهی، ۱۹۸ نفر عضو هیات علمی ، ۵۰۰ نفر استاد مدعو ، ۱۷۸ نفر پرسنل اداری وخدماتی بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر دانشجوی فعال، چهار دانشکده مصوب دارای ۱۰۳ رشته مصوب فعال تا مقطع دکتری تخصصی فعالیت می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه