مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئیس سازمان بسیج سازندگی: ۱۳ هزار گروه جهادی در یک هزار نقطه خدمات ارائه می‌دهند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه ۱۳ هزار گروه جهادی در یک هزار نقطه خدمات ارائه می‌دهند، گفت: گروه‌های جهادی حاضر در این رزمایش از ۲۸ آبان ماه کار خود را آغاز کردند و این فعالیت‌ها تا ۹ آذرماه

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛رزمایش جهادگران فاطمی 3 در راستای ارائه خدمات جهادی به روستای چهلقز بخش خاوران با حضور حجت‌الاسلام صالحی معاون‌‌ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سردار حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف و فرماندار ویژه شهرستان ری در مسجد این روستا برگزار شد.

با هماهنگی بسیج اصناف کشور گروه جهادی در محل حاضر و در روستای چهلقز اقداماتی را در زمینه خدمات درمانی، صنعتی و … ارائه کردند.

سردار محمد زهرایی در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی 3 در سراسر کشور برگزار و نقاط هدف در 14 استان شناسایی شد.

وی افزود: در حال حاضر 13 هزار گروه جهادی مشتمل بر 110 هزار جهادگر در یک هزار نقطه در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه گفت: از میان گروهای جهادی در حال فعالیت در استان‌های هدف و مناطق محروم، یک هزار گروه متعلق به گروه‌های تخصصی بسیج اصناف است.

سردار زهرایی تصریح کرد: گروه‌های جهادی حاضر در این رزمایش از 28 آبان ماه کار خود را آغاز کردند و این فعالیت‌ها تا 9 آذرماه ادامه دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام صالحی اظهار داشت: یکی از افتخاراتی که دولت مردمی به آن دست‌یافته است حمایت از مجموعه‌های خدمتگزار مردم و قرارگاه‌های جهادی سراسر کشور است که در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: بسیج اصناف و سایر مجموعه‌ها در صف اول مسیر سازندگی کشور خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در ادامه گفت: رزمایش بزرگ خدمت‌رسانی به مردم با خدمت دولت و قرارگاه‌های جهادی و بسیج از اثرگذاری بیشتر و سریع‌تری برخوردار خواهد بود.

سردار غلامرضا حسن‌پور اظهار داشت: در برنامه تعیین‌شده تلاش کردیم تا در 5 سال اخیر تعداد گروه‌های جهادی اصناف را تا یک هزار گروه افزایش داده و در حال حاضر یک هزار گروه جهادی فنی و تخصصی در سطح کشو و در طول سال در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان بسیج اصناف در ادامه افزود: بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته بسیج 100 خدمت توسط یک هزار گروه جهادی انجام شد اما امسال بیش از 100 خدمت در هفته بسیج به مردم ارائه شد و این کار بزرگ در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه