مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری اهدا شد

مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی بنیاد خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها گفت: همزمان با سفر دوم ریاست جمهوری و هیات دولت در چهار محال بختیاری ۲۰۰ سری جهیزیه به ارزش هر کدام سری حدود ۳۰میلیون تومان به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری اهدا شد.
فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی بنیاد خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسـبت رزمایش شهدای غزه طی مراسمی در شهرکرد کوی فرهنگیان ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء شد.

وی با بیان اینکه این اقدام یکی از برنامه‌های این موسسه همزمان با سفر هیات دولت به استان چهار محال بختیاری بود، اضافه کرد: این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی از جمله فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، بخاری گازی ، لباسشویی، پنکه و… به ارزش هر سری حدود ۳۰ میلیون تومان بوده که به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها و مشارکت خیران استان‌های معین کشور شامل تهران، خراسان رضوی و اصفهان تامین شده است.

مدیر این قرارگاه جهاد اجتماعی با تاکید بر اینکه این کار خیرخواهانه با هدف ایجاد سهولت در ازدواج جوانان، ترویج ازدواج آسان و حمایت از نوعروسان کم برخوردار که شرایط مالی مناسب برای تأمین جهیزیه را ندارند، انجام شد، افزود: هدف بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها کمک به خانواده‌های ایتام، سادات نیازمند، زنان سرپرست خانوار، نخبگان تحصیلی، ازدواج و تامین جهیزیه، تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری است.

چوپانی با یادآوری اینکه با ایجاد قرارگاه جهاد اجتماعی کشور که وظیفه رسیدگی به استان‌ها و محرومیت‌زدایی را بر عهده دارد از ابتدای امسال همزمان با سفرهای استانی ریاست‌جمهوری این بنیاد برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی مددجویان و اهدا جهیزیه به استان‌های کم‌برخوردار را در راس امور قرار داده است، عنوان کرد: بنیاد خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در خوزستان ۱۳۳ سری، آذربایجان شرقی ۳۱۳ سری، کهگیلویه و بویر احمد ۳۱۳ سری، کردستان ۱۱۰ سری و در چهارمحال و بختیاری نیز ۲۰۰ سری جهیزیه به زوجین اهدا کرده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه