مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
امام جمعه شهرری

امام جمعه شهرری: شورای نگهبان نباید مورد هجمه رسانه‌ها قرار گیرد

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری که در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع)  برگزار شد ، اظهار داشت: بررسی صلاحیت کاندیداهای در تمامی کشورهای ساز و کار خاص خود را دارد و نباید احزاب، رسانه‌ها و افرادی که رد صلاحیت شده‌اند عملکرد این نهاد انقلابی را زیر سوال ببرند.

وی با اشاره به اینکه رد صلاحیت افراد به معنای انقلابی نبودن و یا زاویه داشتن با نظام اسلامی نیست، افزود: بسیاری از افرادی که رد صلاحیت می شوند افراد شایسته‌ای هستند که باید در جبهه‌ای به جز مجلس شورای اسلامی به کشور خدمت کنند.

شاهچراغی اضافه کرد: البته شش فقیه و حقوقدان‌ خبره شورای نگهبان با نگاه انقلابی و بررسی دقیق هرگز اجازه ورود نااهلان و افرادی که به دنبال تخریب نظام اسلامی هستند را هم به مجلس شورای اسلامی نخواهند داد.

وی با بیان اینکه در همه جوامع و نظام‌های دموکراتیک صلاحیت نامزدهای انتخابات توسط گروهای بررسی می شود، عنوان کرد: متاسفانه برخی در کشور با وارد کردن انواع هجمه‌ها به شورای نگهبان به دنبال تخریب این نهاد هستند و از این لحاظ شورای نگهبان بسیار مظلوم واقع شده است.

شاهچراغی یادآور شد: با تمام تلاش برخی افراد و گروه‌ها شورای نگهبان با دقت و بر اساس قانون کار خود را در خصوص رد و تایید صلاحیت نامزدهای مجلس شورای اسلامی انجام می دهد تا انتخاباتی پرشور و مجلس قوی را در آینده شاهد باشیم.

امام جمعه شهرری در ادامه با بیان اینکه آمریکایی‌ها از نفوذ و قدرت ایران اسلامی در منطقه هراس دارند، خاطرنشان کرد: رییس جمهور آمریکا به خیال خام خود به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید است که در آن تمامی کشورهای منطقه بدون اجازه غربی‌ها کاری انجام ندهند ولی این کار هرکز محقق نخواهد شد.

شاهچراغی ادامه داد: مردم کشورهای اسلامی منطقه از جمله عراق، لبنان و ایران با تمام نفوذ و خرابکاری‌های آمریکایی‌ها در ایجاد اغتشاشات و ناآرامی بر مواضع ضد آمریکایی خود خواهند ماند و اجازه تحقق برنامه‌های شوم آنان را نخواهند داد.

رئیس جمهور آمریکا خود را کدخدا عالم میداند اما استناد رسانه های غربی روزی یک دروغ جدید می گوید که با وجود ادعای پیروی از حضرت مسیح (ع) نشان دهنده رسوایی است. وی افزود: آمریکایی ها در پی ایجاد یک خاورمیانه جدید هستند که تمامی کشورهای منطقه را گوش به فرمان و مستعمره خود کنند. امام جمعه شهرری در ادامه گفت: در حال حاضر آمریکا از نفوذ ایران در منطقه دلهره داد و تلاش می کنند تا نفوذ ایران را در منطقه کاهش دادن و از بین ببرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه