مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشتی گیر باقرشهری مدال طلا کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ مهدی صداقت شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: پژمان پشتام در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور اول به دلیل آماده نشدن حریف هندی بر روی تشک پیروز میدان شد و در مجموع با نتیجه ۸ بر ۲ مقابل تیم هندی به برتری رسید.
وی ادامه داد: پشتام در دور دوم با حضور دیگر نماینده بازار بزرگ ایران با قرعه استراحت روبرو شد و پس از پیروزی ۹ بر یک تیم بازار بزرگ ایران درمقابل تیم آذربایجان نماینده شهرری و تیم بازار بزرگ ایران به دیدار نهایی راه یافتند.
صداقت خاطرنشان کرد: پژمان پشتام نماینده شهری پس از برتری ۹ بریک  تیم بازار بزرگ ایران در مجموع دیدارنهایی مقابل سینا صنعت ایذه مدال طلا را کسب کرد.
ششمین دوره مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی جهان که از دیروز با رقابت کشتی گیران فرنگی کار آغاز شده بود، امروز در رشته آزاد دنبال می شود که جمعه شب به کار خود پایان می دهد.
در این رویداد بین المللی ورزشی علاوه بر تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی، سیناصنعت ایذه، گهرزمین سیرجان و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان نمایندگان کشتی ایران،  چند تیم باشگاهی از چین، قرقیزستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و هند در رشته های آزاد و فرنگی رقابت می کنند.

ششمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور 6 تیم روزهای 27 و 28 آذرماه در شهر بجنورد استان خراسان شمالی برگزار شد و در پایان تیم بازار بزرگ ایران بعنوان قهرمانی دست یافت.
[box type=”info”] شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است و این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است. این شهرستان با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.[/box]

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه