مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بخشی از شهر که کسی پاسخگوی مشکلات آن نیست

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛حریم شهری یا حوزه استحفاظی بخشی از جغرافیای شهری را شامل می شود که یک ارگان ، نهاد ،اداره یا هر عنوان دیگر بر حسب وظیفه باید در راستای تعاریف کاری نسبت به این بخش خدمات رسانی کنند و همچنین پاسخگو باشنداما در این بین مکان هایی وجود دارد که بین حریم نام  می گیرد، نه اداره ای خدماتی ارائه می کند ونه پاسخگویی وجود دارد .

یکی از این مکان ها حدفاصل سه راهی بهشت زهرا تا درب قدیم این سازمان است که معلوم نیست حوزه استحفاظی کدام شهرداری است .شهرداری منطقه 19،بهشت زهرا(س) ، باقرشهر ، کهریزک ؟ کدام شهرداری ؟

وضعین نامناسب آسفالت این محور پرتردد ،نبود پل هوایی برای تردد عابرین و همچنین سد معبر گل فروشان و سنگ فروشی های این بخش مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به وجود آورده که هیچ کدام از شهرداری ها برنامه ای برای رسیدگی به این قسمت ندارند .

بخش دیگر انتهای خیابان شهید فیروزی باقرشهر بعد از میدان ولایت  به سمت متروی شاهد باقرشهر است که وضعیت آسفالت بدی دارد .

امیدواریم فرماندار جدید ری نگاه ویژه ای به حل مشکلات اینچنینی داشته باشد تا احدی از شهروندان شهرستان مجبور نباشد در این وضعیت سخت اقتصادی چند صد هزار تومان هزینه ی لاستیک و رینگ ماشینشان را به خاطر چاله های پرخطر این قسمت از شهرو بی توجهی مسؤلین بدهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه