مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرستان ری میزبان المپیاد استعدادهای برتر کشور

سومین دوره المپیاد استعدادیابی کشتی آزاد و فرنگی کشور به میزبانی شهرستان ری از ۲۰ مهر آغاز و دوشنبه شب با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ؛ مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد استعدادیابی کشتی با حضور یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی ، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان ، یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ، نظر مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ، امامی سرپرست هیات کشتی استان تهران و میرجعفری رئیس هیئت کشتی شهرستان ری برگزار گردید .

در این رقابت ها تعداد ۳۵۰ کشتی گیر حضور داشتند که در بخش فرنگی تیم خوزستان با کسب شش طلا و دو نقره به مقام قهرمانی رسید ، تهران با کسب دو طلا و یک نقره نایب قهرمان شد و خراسان رضوی دو طلا و دو برنز عنوان سومی را از آن خود کرد .

تیم کشتی آزاد استان تهران نیز توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند و تیم های مازندران و مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه