مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئیس فدراسیون ژیمیناستیک: اهتمام شهردار باقرشهر در ایجاد ظرفیت ورزشی قابل تقدیر است / باقرشهر میزبانی جدی برای رقابت های کشوری

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ضمن تقدیر از میزبانی شهردرای باقرشهر از مسابقات کشوری ژیمناستیک بر ظرفیت ورزشی شهر باقرشهر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمیناستیک در حاشیه برگزاری آئین افتتاحیه لیگ باشگاه های ژیم فورآل ژیمناستیک بانوان کشور در باقرشهر، اظهار داشت: این دوره از مسابقات ژیم فورآل چلنج ژیمناستیک بانوان 1402 در شاخه ژیمیناستیک برای همه، با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار می شود.
وی افزود: لیگ باشگاه های ژیم فورآل ژیمناستیک بانوان کشور در باقرشهر با حضور 1600 شرکت کننده، به عنوان بزرگترین رویداد ثبت شده در تاریخ ژیمیناستیک کشور محسوب می شود که با استقبال بسیار خوب و گسترده ورزشکاران و خانواده ها از سراسر کشور در حال برگزاری است.
رئیس فدراسیون ژیمیناستیک در ادامه با تاکید بر فراهم بودن لازمه های میزبانی از مسابقات کشوری در باقرشهر گفت: پتانسیل و ظرفیت های خانه ژیمیناستیک باقرشهر استاندارد و بسیار قابل توجه است و اهتمام شهرداری در ایجاد ظرفیت ورزشی در این شهر قابل تقدیر است زیرا که فدراسیون ها به عنوان یک میزبانی جدی به باقرشهر نگاه خواهند کرد.
اینچه درگاهی در پایان با تاکید بر اینکه ژیمیناستیک باقرشهر فعال و سالن مجهزی نیز دارد خاطر نشان کرد: در برگزاری این مسابقات انظباط، همکاری و نزدیکی به تهران از مزیت های باقرشهر است که به طور کلی میتوان گفت در شهر باقرشهر لازمه های میزبانی وجود دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه