مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جوانه های “جوان پهلوان” در باقرشهر/ برگزاری بزرگترین رویداد تاریخ ژیمیناستیک کشور در باقرشهر

باقرشهر میزبان بزرگترین رویداد تاریخ ورزش ژیمناستیک بانوان با حضور بیش از 1600 ورزشکار در رده های سنی مختلف است .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، مرتضی همتی در آئین افتتاحیه لیگ باشگاه های ژیم فورآل ژیمناستیک بانوان کشور اظهار داشت: خدا را شاکریم که جام “جوان پهلوان” بزرگترین رویداد فرهنگی و ورزشی استان تهران با حضور 6500 ورزشکار در باقرشهر به خوبی در کیفیت و سطح بالایی برگزار شد که تاثیر بسزایی نیز در افزایش نشاط اجتماعی داشت.


وی با تاکید بر اینکه حضور 1600 ژیمیناستیک کار سراسر کشور در باقرشهر افزود: بضاعت بالای ورزشی باقرشهر با برگزاری رویداد بزرگ جوان پهلوان به تصمیم سازان ورزشی اعلام و ظرفیت های ورزشی در حوزه ورزشکاران مدال آور و زیرساخت‌های ورزشی و ورزشگاه‌های استاندارد به مدیران و مسئولین معرفی شد لذا امروز برای نخستین بار شاهد برگزاری این گونه مسابقات در باقرشهر هستیم.


شهردار باقرشهر در ادامه گفت: مربیان و استعدادهای بالقوه و بالفعل فراوانی در باقرشهر حضور دارند که با برنامه ریزی های صورت گرفته و معرفی ظرفیت های باقرشهر، نمود این استعدادها در آینده بیش از این نیز خواهد شد.
همتی تصریح کرد: کمتر از یک ماه از برگزاری جام ” جوان پهلوان ” سپری شده اما شاهد اتفاقات بسیار خوبی هستیم که امروز باقرشهر میزبان برگزاری لیگ باشگاه های کشور است که با میزبانی خانه ژیمیناستیک باقرشهر برگزار می شود و در واقع باقرشهر میهمانانی از سراسر کشور دارد که برگزار کننده آن فدراسیون ژیمیناستیک است.
وی افزود: شهرداری نسبت به تامین زیربنا و زیرساخت ورزشی شهر اقدامات قابل توجهی داشت که شرایط میزبانی را از تیم های ورزشی فراهم کرده و نیز دسترسی آسان از باقرشهر به وسایل ترابری و لجستیک به جذابیت های ورزشی باقرشهر افزوده است.


همتی با بیان اینکه در برگزاری جوان پهلوان به دنبال معرفی ظرفیت های باقرشهر بودیم ابراز داشت: در باقرشهر توانمندی و پتانسل قابل توجه ورزشی در سطح ملی است که در سال های گذشته مورد غفلت واقع شده است اما امروز با میزبانی از بزرگترین رویداد ثبت شده در تاریخ ژیمیناستیک کشور شاهد بروز جوانه های “جوان پهلوان” در کشور هستیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه