مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری به مناسبت هفته تربیت بدنی

به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی ، یوسف زاده در پیامی این هفته را به جامعه بزرگ ، پرنشاط و امید آفرین ورزش شهرستان ری تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در متن این پیام چنین آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

 تن زنده والا به ورزندگی است
که ورزندگی مایه ی زندگی است
به ورزش گرای و سرافراز باش
که فرجام سستی سرافکندگی است
ز ورزش میاسای و کوشنده باش
که بنیاد گیتی به کوشندگی استد

ورزش به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است ، ورزش وسیله ای بــرای رشد وجودی ،کمال انسان ، عـامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ هـا و ارزش ها محسوب می شود ، از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی ، مورد اهتمام همه آحاد جامعه قرار گیرد.

یقینا امروز ورزش مکتبی انسان ساز برای معرفی الگوهای انسانیت و جوانمردی و پدیده ای اجتماعی و فرهنگ ساز برای بالا بردن سطح سلامتی و نشاط اجتماعی است.

لذا اینجانب بر خود فرض دانسته روز ۲۶ مهرماه ، آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه بزرگ و پرنشاط و امید آفرین ورزش شهرستان ری تبریک عرض نمایم

همچنین از زحمات پرسنل خدوم در اداره ورزش و جوانان و بخش‌های تابعه ، هیاتهای ورزشی ، باشگاهها ، مربیان ، داوران و معلمین عزیز ورزش شهرستان ری که در راه اعتلای همه جانبه ورزش در حوزهای تربیتی ، همگانی ، قهرمانی و حرفه ای تلاش مینمایند تقدیر و تشکر نموده ، از درگاه باریتعالی موفقیت و سربلندی روز افزون همه تلاشگران عرصه ورزش را در کهن دیار پهلوان پرور شهرستان ری مسئلت مینمایم.

حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.