مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم :خدمت به مردم و محرومان از بهترین کارها است

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت:طبق آموزه های دینی، خدمت به مردم و محرومان از بهترین کارها است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر روز سه شنبه در دیدار با قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران و سرپرست کمیته امداد شهرستان ری ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های موثر و ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال های پس از انقلاب، اظهار داشت: می توان با مدیریت صحیح و بهره وری از ظرفیت ها، در راستای رفع محرومیت های موجود گام برداشت.

وی افزود: موارد فراوانی از تشویق مومنان به نوع دوستی، محبت، کمک و رفع نیازهای مردم در آیات و روایات به ما رسیده است که مجموعه کمیته امداد در تمام این حوزه ها دارای خدمات و منشا اثرات فراوانی بوده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: یکی از ویژگی های اقدامات کمیته امداد، تلاش در راستای خودکفایی فقرا و محرومان است.

وی یادآورشد: پشتیبانی از فرزندان خانواده های محروم و ایتام از دوران ابتدایی تحصیل تا دوران دانشگاه و فارغ التحصیلی و پرورش نخبگان از قشر محروم از اموری است که کمیته امداد در سالیان گذشته در آن بسیار موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به ظرفیت های گوناگون کشور در حوزه منابع طبیعی و بهره‌وری اقتصادی اظهار داشت: با توجه به شرایط مطلوب اقلیمی، معادن، آب وخاک حاصل خیز کشور، در حقیقت محرومیت های موجود زیبنده نظام اسلامی نیست و بدون شک می توان با مدیریت صحیح و بهره‌وری از ظرفیت ها در راستای رفع محرومیت ها اقدامات شایان توجه بیشتری را انجام داد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به محرومیت شهرستان ری و لزوم همکاری های مشترک میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: رفع محرومیت و ارائه خدمات به محرومان و فقرا به عنوان محورهای مشترک میان آستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) است که امید می رود با هماهنگی و همکاری هر ۲ بخش و یاری خیرین کشور، فعالیت های ارزشمند و اثرگذاری در آینده صورت پذیرد تا منطقه ری از نتایج آن بهره مند شود.

در این دیدار، محمد مهدی اسماعیلی قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران و دیگر مدیران این نهاد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خدماتی این مجموعه در راستای رفع محرومیت ها و توانمندسازی مددجویان، بر همکاری با آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تأکید و اعلام آمادگی کردند.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه