مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری سارق محتویات خودرو در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق محتویات خودرو محله سیزده آبان با کشف ۴ فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در محله سیزده آبان و ایجاد نارضایتی شهروندان در این خصوص، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری این محل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخص شد که سارق مردی حدودا ۲۰ ساله می‌باشد که به صورت پیاده و پرسه زنی اقدام به سرقت می‌کند، افزود: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری با مشخصات ظاهری که در دست داشتند سارق را در بین خودرو‌های پارک شده شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: طرح مهار سارق عملیاتی و متهم که با مشاهده ماموران به سرعت بصورت پیاده متواری دستگیر و برای تحقیقات انتظامی به کلانتری سیزده آبان انتقال یافت.

سرهنگ جلیلیان در پایان گفت: متهم جوان در تحقیقات ابتدایی به ۴ فقره سرقت در محدوده همین محدوده معترف شد و با شناسایی مال باختگان شناسایی و تکمیل پرونده متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه