مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اتاق آموزشی فرشتگان کار در شهرری افتتاح شد

شهرری-در راستای ساماندهی آموزش کودکان کار و با رویکرد شهرداری تهران، اتاق آموزشی فرشتگان کار در منطقه 20 افتتاح شد و یک بانوی معلم فداکار در اقدام خودجوش به کودکان کار آموزش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، مراسم افتتاحیه اتاق آموزشی «فرشتگان کار» ویژه کودکان کار با حضور شهردار منطقه ۲۰، مجید مجیدی کارگردان سینما و تعدادی از مدیران این منطقه در بوستان دشتستان شهرری برگزار شد.

سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ در این مراسم با اشاره به ارزشمندی فداکاری و کوشش معلمان و تمامی افرادی که در تعلیم و تعلم اهتمام دارند گفت: به مناسبت هفته معلم و تکریم آنان مراسم افتتاح اتاق آموزشی فرشتگان کار با بهسازی مکانی در بوستان دشتستان در محله شهادت و اختصاص آن به فضای آموزش کودکان کار برگزار شد.

ناظم رضوی با بیان اینکه این اتفاق بسیار خوبی در حوزه فعالیت برای کودکان کار در این منطقه است، افزود: در پی اقدام خودجوش یکی از آموزگاران فداکار برای آموزش کودکان کار در فضای باز این بوستان، به پیشنهاد مجید مجیدی کارگردان سینما و از فعالان حوزه کودکان کار، به همت مدیریت شهری این منطقه مکانی در بخشی از این بوستان بهسازی و تجهیز و فضای مناسبی برای آموزش کودکان کار اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک فضای مناسب تری برای آموزش این کودکان اختصاص داده خواهد شد، اظهار داشت: این برنامه در راستای رویکرد شهرداری تهران برای ساماندهی کودکان کار و اجرای اقدامات موثر آموزشی و فرهنگی برای آنان و به منظور تقدیر و تکریم اقدام خداپسندانه و قابل ارزش این بانوی معلم فداکار برای فراهم کردن زمینه تحصیل کودکان کار برگزار شد.

در پایان این مراسم ضمن افتتاح اتاق آموزش، با اهدای هدایا از بانوی معلم و تعدادی از کودکان کار تقدیر شد.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه