مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ارائه الگوی صحیح دینی و رفتاری به جوانان نیازمند توجه فعالان فرهنگی است

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: با توجه به تلاش‌های دشمنان اسلام و انقلاب، اکنون معرفی اسلام ناب به جوانان و ارائه الگوی صحیح دینی و رفتاری و همچنین پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیازمند توجه فعالان فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم (ع)، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) و معاونین این مرکز آموزشی ضمن تجلیل از تلاش ها و کوشش های اساتید و مسئولین دانشگاه در راستای تعلیم و تربیت قشر جوان، اظهار داشت: باید در فضای دانشگاه ها و مراکز آموزشی با رویکردی فرهنگی، باب گفت وگو با ادبیات و گفتمان جدید و موثر باز شود تا زمینه پرورش جوانان آگاه به تعالیم والای اسلام و انقلاب اسلامی فراهم شود.

 

وی با اشاره به دیدگاه های جامع و دقیق رهبر انقلاب در حوزه‌های مختلف، افزود: رهبر معظم انقلاب در سال های پس از پیروزی انقلاب و در سخنرانی های متعددی دیدگاه های خود را در زمینه جوانان و دانشجویان مطرح کرده اند که به حقیقت این رهنمودها بسیار راهگشا است.

 

حجت الاسلام قاضی عسکر تاکید کرد: اگر این رهنمودها در نظام آموزشی و فرهنگی کشور بازخوانی شود و سرلوحه امور اجرایی قرار گیرد، بسیاری از چالش ها در زمینه نسل جدید برطرف خواهد شد.

 

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با تاکید بر همکاری های دانشگاه آزاد اسلامی و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، گفت: استفاده از روش ها و خدمات علمی و تخصصی دانشگاهیان در زمینه های مختلف‌ و استفاده از علوم دانش بنیان و نیز همکاری و همفکری مجموعه دانشگاه قرآن و حدیث و دانشگاه یادگار امام(ره)، موجب بهبود و ارتقاء خدمات علمی و آموزشی در این مراکز خواهد بود.

 

در این دیدار دکتر نریمانی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) و حجت الاسلام و المسلمین هاشمی معاون فرهنگی این دانشگاه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و آموزشی و همچنین ظرفیت بالای حضور جوانان در این مرکز، در خصوص همکاری های علمی و فرهنگی با آستان مقدس، اعلام آمادگی کردند.

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه