مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

راه اندازی مرکز سیار اهدای خون از امشب تا عید فطر در شهرری

مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: مرکز سیار اهدای خون از سومین شب قدر تا عید سعید فطر در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری دایر می‌شود و زائران می‌توانند با مراجعه به این مرکز، برای نجات جان بیماران، خون خود را اهدا کنند.

به گزارش پایکاه خبری و تحلیلی انعکاس ری محمدرضا مهدی‌زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران اظهار کرد: باتوجه به استقبال مردم مومن و روزه‌دار شهرری از اهدای خون در شب‌های قدر در پایگاه انتقال خون این شهرستان، مرکز سیار اهدای خون در شهرری دایر می‌شود.

وی گفت: این مرکز سیار از امشب همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان اهداکنندگان خون است و زائران و مجاوران حریم ملک پاسبان سیدالکریم، می‌توانند برای نجات جان بیماران طی مدت ۱۵ دقیقه به اهدای خون در این مرکز بپردازند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به فعالیت ویژه پایگاه‌های انتقال خون تهران در لیالی قدر یادآور شد: پایگاه انتقال خون شهرری از چهارشنبه ۳۱ فروردین تا دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه میزبان اهداکنندگان روزه‌دار قبله تهران است.

مهدی‌زاده ضمن قدردانی از مشارکت پرشور مردم پایتخت در مراکز اهدای خون، بر نیاز همیشگی بیماران به خون و فرآورده‌های خون تاکید کرد و گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش حضور بانوان و جوانان در صف داوطلبان اهدای خون باشیم.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه