مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

4 دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری حسن آباد شد

با مطالبه کارگروه رسانه شورای شهرستان ری و پیگیری جعفر شربیانی عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران و رئيس شورای شهرستان ری 4 دستگاه اتوبوس برای راه اندازی خط اتوبوس رانی شهر حسن آباد فشافویه تحویل شهرداری این شهر شد 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، صبح امروز با حضور جعفر شربیانی عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران و رئيس شورای شهرستان ری،شهردار و اعضای شورای شهر فشافویه ،بهرام نکاحی سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری  اتوبوس های شهر فشافویه تحویل شهردار این شهر شد.

در این مراسم بهرام نکاحی سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به توسعه ناوگان عمومی اظهار کرد: زندگی روزانه جمعیت اطراف کلانشهر تهران به رفت و آمد تهران پیوند خورده و این شهرها حوزه نفوذ شهر تهران محسوب می شوند.

 

وی گفت: در همین راستا و حسب سیاست‌های شورای شهر تهران و منویات آقای زاکانی، مقرر شد که در حوزه حمل و نقل، به ظرفیت محلی شهر حسن آباد کمک کنیم و در گام اول چهار دستگاه اتوبوس تحویل دادیم.

 

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه از امروز خدمات رسانی این اتوبوس‌ها انجام می شود، ادامه داد: امیدواریم با انتقال دانش و ظرفیت‌های فنی، بخشی از نیازهای مردم حسن آباد فشافویه را تامین کنیم.

 

نکاحی با اشاره به سیاست‌های طرح جامع حمل و نقل تهران بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ توسعه ناوگان و نوسازی را داریم و در ارتقای این ظرفیت‌ها نگاه ویژه ای به مردم جنوب تهران وجود دارد که خدمات مطلوبی ارائه شود.

جعفر شربیانی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر توجه ویژه به مردم جنوب پایتخت اظهار کرد: به دلیل نبود ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش فشافویه شهرستان ری، مردم این منطقه در رفت و آمد دچار مشکل بودند و با توجه به اینکه شهرداری حسن آباد توان تهیه اتوبوس نداشت، از طریق شهرداری تهران این موضوع را پیگیری کردیم.

 

وی گفت: در راستای تقویت خط اتوبوسرانی و دیگر خدمات از شهرداری تهران، چهار دستگاه اتوبوس دیزلی بنز ۴۵۷ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به شهرداری حسن آباد فشافویه تحویل داده شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه تلاش می کنیم در سایر بخش‌ها و شهرها نیز این خدمات استمرار داشته باشد، افزود: در راستای منویات شهردار تهران به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی به شهروندان شهر حسن آباد فشافویه و حمایت از امر جابجایی مسافران، خط جدید حسن آباد فشافویه راه اندازی می شود.

 

شربیانی با بیان اینکه اتوبوس‌ها اورهال شده اند، خاطرنشان کرد: شهرداری حسن آباد متعهد می‌شود نسبت به بکارگیری اتوبوس‌های مذکور در حوزه جابه جایی مسافر، خط جدید را فعالسازی کند.

شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی از مهمترین مشکلات این منطقه است، اظهار کرد: شهرهای زیر صدهزار نفر نمی توانند اتوبوسرانی داشته باشند و این موضوع معضلی برای حسن آباد است که برای حل این مشکل، چهار دستگاه اتوبوس از شهرداری تهران به حسن آباد منتقل شد.

 

وی گفت: به نتیجه رسیدن موضوع اختصاص اتوبوس به بخش فشافویه در راستای مطالبه گری کارگروه رسانه شورای شهرستان ری انجام گرفت و امیدواریم از این پس نیز سایر مطالبات مردم فشافویه در دستور کار رسانه ها قرار گیرد.

 

شهردار حسن آباد با اشاره به طرح های زیباسازی ورودی شهر و احداث کمربندی، بیان کرد: عمده درآمد شهرداری ارزش افزوده است و با منابع درآمد اندک شهرداری نمی توان پروژه جدید تعریف کرد لذا شهرداری ها باید به سمت جذب سرمایه گذار بروند.

لازم به ذکر است ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ این مطالبه از سوی کارگروه رسانه شورای شهرستان ری مطرح شد و پس از پیگیری های جعفر شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، در روز  ۲۳ اسفند ماه، قرارداد تحویل چهار دستگاه اتوبوس از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به ناوگان حمل و نقل شهرداری حسن آباد فشافویه در دفتر شورای اسلامی شهرستان ری امضا شد و امروز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ این اتوبوس ها به مردم این منطقه تحویل داده شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه