مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری موبایل قاپ محله دولت آباد شهرری

انتظامی – فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری موتورسواری که با همکاری همدستش موبایل قاپی می‌کرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ۲۷ فروردین ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت تلفن همراه در محدوده دولت آباد، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری آن ناحیه قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند که سرقت‌ها توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتور سیکلت پلاک مخدوش انجام شده که مشخصات ظاهری سارقان در اختیار تیم‌های عملیاتی و گشت‌ها انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرری افزود: در تاریخ ۲۹ فروردین ماه تیم عملیاتی کلانتری در حال گشت‌زنی در فلکه دوم دولت آباد سوژه‌های موردنظر را در حال زاغ‌زنی دیدند که به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند.

جلیلیان با بیان اینکه در تعقیب و گریز ترک‌نشین دستگیر اما متاسفانه راکب گریخت، اضافه کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و مواجه حضوری با مال باخته مشخص شد فرد دستگیر شده همان سارق حرفه‌ای گوشی قاپ محدوده دولت آباد است.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در راستای دستگیری متهم متواری ادامه دارد، گفت: پس از اخذ شکایت شاکی پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

سارقانی که به لوله‌های مسی کولرهای گازی هم رحم نکردند

جلیلیان از دستگیری ۲ سارق که لوله‌ها مسی چهار کولرگازی را در این شهرستان سرقت می‌کردند خبر داد و افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت لوله‌های مسی کولرهای گازی در محدوده «امین آباد»، تیمی از ماموران کلانتری این محل رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را برعهده گرفتند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه در تاریخ ۲۹ فروردین ماه سال جاری ماموران کلانتری در حال گشت زنی ۲ جوان را با مقادیر قابل توجهی لوله مسی در حال ورود به گاراژ ضایعاتی دیدند که بلافاصله وارد عمل شده و هر ۲ متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهر ری با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده متهمان ضمن اقرار به سرقتی بودن اموال مکشوفه به چهار فقره سرقت از کولرهای گازی در محدوده امین آباد اعتراف کردند، افزود : با جانمایی سارقان هر چهار مال باخته شناسایی  وبه کلانتری دعوت شدند؛ متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شده و متعاقب آن با دستور قضایی روانه زندان شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.