مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مراسم رونمایی از کتاب ۵ گام طلایی به همت ریحانه محمدقلی

نخستین کتاب ریحانه محمدقلی با عنوان ۵ گام طلایی با موضوع فرآیند تحقق اهداف اسلامی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در حوزه علمیه الزهرا «سلام‌الله‌علیها» شهرری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار انعکاس ری، ریحانه محمدقلی، نویسنده و پژوهشگر کتاب ۵ گام طلایی مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ در حاشیه آیین رونمایی از کتاب در حوزه علمیه الزهرا «سلام‌الله‌علیها» شهرری، با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی فقط و فقط با طی کردن مراحل قبلی امکان پذیر است و هر یک از ما وظیفه داریم در تحقق این مراحل( انقلاب اسلامی، نظام اسلامی،دولت اسلامی،جامعه اسلامی، تمدن اسلامی) بکوشیم، گفت: همگی باید نقش و وظیفه خود را در این شطرنج پیدا کنیم و یکی از وظایف بنده پژوهش این کتاب بود که آن را امری ضروری و لازم می‌دانستم.
وی با اشاره به مباحث اجمالی کتاب به طرح کلی محتوا پرداخت و تمامی مراحل را شرح و تفسیر داد و سپس مشخص نمود حال ما در کدام مرحله از مراحل تحقق اهداف اسلامی حضور داریم و به چه علت و در ادامه گفت مواردی از قبیل: مجوز رسمی از دفتر حفظ و نشر امام خامنه‌ای، بیان حدود ۳۳ فرمایش اساسی و راهبردی از رهبر انقلاب اسلامی، مطالب کاربردی و موجز، تصویر سازی مفهومی و کتاب صوتی به صورت بارکد توسط نویسنده، استفاده از سبک نوین چُغُکْ برای نخستین بار در اندیشه مقام عظمای ولایت موجب شده تا اهمیت مطالعه کتاب را چندین برابر کند.
محمدقلی، پس از بیان تمامی ریز مراحل پژوهش کتاب ۵ گام طلایی افزود: این اثر حاصل سالها تلاش و پیگیری حقیر در عرصه شناخت اهداف اسلامی است در طی این سال ها سختی های فراوانی متحمل شدم ولی چون هدف والا و مقصد بسی زیبا بود تمامی این مراحل همچون دهینی عراقی شیرین به کام آمد.

سرکار خانم حسنی مدیریت محترم حوزه علمیه الزهرا «سلام‌الله‌علیها» پس از بیان ضرورت مطالعه این کتاب فرمودند: از خداوند منّان توفیقات روز افزون برای طلبه گرامی را خواستاریم و ان‌شاءالله این اثر منبعی نور برای ایشان و تمامی ملت شریف و دلیر ایران زمین قرار گیرد.
وی پس از رونمایی از کتاب با اهدای قابی که بر روی آن نام زیبای صدیقه کبری «سلام الله علیها» نقش بسته بود از ریحانه محمدقلی تقدیر و از زحمات تمامی کسانی که او را در این مسیر یاری گر بودند تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری انعکاس ری، این کتاب در قطع وزیری گردآوری شده و با مبحث ضرورت کلان نگری شروه و با بیان موانع بیرونی که موجب شدند در مرحله دولت اسلامی بمانیم به پایان می‌رسد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. فاطمه سادات می گوید

    این کتاب رو چه جوری میشه تهیه کرد؟

  2. حافظ امنیت می گوید

    چه قدر خوبه در دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی تبیین می‌کنند??

  3. امیر صالحی می گوید

    چه جوری میشه کتاب رو تهیه کرد؟

  4. امینه می گوید

    عالیه این کتاب عالییییی

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه