مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تمهیدات ترافیکی برای بازگشایی مدارس اولویت‌ شورای ترافیک شهرری است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ایمن سازی نقاط حادثه خیز، تامین روشنایی معابر و راه‌ها، رفع مشکلات حمل و نقل عمومی و تمهیدات ترافیکی در زمان بازگشایی مدارس از مهمترین اولویت‌های پیش روی حوزه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان است.

حسین توکلی کجانی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک اظهار داشت: ایجاد روشنایی یکی از مهمترین راهکارها در کاهش تصادفات است و در این خصوص دستگاه های متولی به نحوی اقدام کنند که معابر و راه های محدوده های شهری و روستایی خاموش نباشد.
وی افزود: در سال های اخیر اقدامات خوبی در راستای بهبود عبور و مرور و افزایش ایمنی معابر شهری، راه های روستایی و جاده های شهرستان ری صورت گرفته و شورای هماهنگی ترافیک شهرستان با پیگیری موضوعات و مصوبات، در کاهش تصادفات و امور مربوط به مسائل ترافیک نقش بسزایی داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته عمده تصادفات جاده ای در ورودی شهرها و روستا رخ می دهد که در این خصوص ضرورت دارد در حوزه شهری با همکاری شهرداری ها و پلیس راهور و در حوزه روستایی با همکاری پلیس راه و دهیاران با محوریت بخشداران نسبت به ایمن سازی معابر و راه های شهرستان ری اقدام شود.

جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ری با موضوع بررسی و رفع نقاط حادثه خیز شهرستان ری و روستاهای فاقد دهیاری با تامین روشنایی، بررسی روشنایی مسیر جاده امین آباد و تامین روشنایی بلوار سلمان فارسی بخش مرکزی با حضور حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولان برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه