مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تمهیدات ترافیکی برای بازگشایی مدارس اولویت‌ شورای ترافیک شهرری است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ایمن سازی نقاط حادثه خیز، تامین روشنایی معابر و راه‌ها، رفع مشکلات حمل و نقل عمومی و تمهیدات ترافیکی در زمان بازگشایی مدارس از مهمترین اولویت‌های پیش روی حوزه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان است.

حسین توکلی کجانی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک اظهار داشت: ایجاد روشنایی یکی از مهمترین راهکارها در کاهش تصادفات است و در این خصوص دستگاه های متولی به نحوی اقدام کنند که معابر و راه های محدوده های شهری و روستایی خاموش نباشد.
وی افزود: در سال های اخیر اقدامات خوبی در راستای بهبود عبور و مرور و افزایش ایمنی معابر شهری، راه های روستایی و جاده های شهرستان ری صورت گرفته و شورای هماهنگی ترافیک شهرستان با پیگیری موضوعات و مصوبات، در کاهش تصادفات و امور مربوط به مسائل ترافیک نقش بسزایی داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته عمده تصادفات جاده ای در ورودی شهرها و روستا رخ می دهد که در این خصوص ضرورت دارد در حوزه شهری با همکاری شهرداری ها و پلیس راهور و در حوزه روستایی با همکاری پلیس راه و دهیاران با محوریت بخشداران نسبت به ایمن سازی معابر و راه های شهرستان ری اقدام شود.

جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ری با موضوع بررسی و رفع نقاط حادثه خیز شهرستان ری و روستاهای فاقد دهیاری با تامین روشنایی، بررسی روشنایی مسیر جاده امین آباد و تامین روشنایی بلوار سلمان فارسی بخش مرکزی با حضور حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولان برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.