مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: فرهنگ عاشورایی با حفظ سلامت عمومی ترویج شود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شایسته است در برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) شور حسینی و فرهنگ عاشورایی با درنظر گرفتن حفظ سلامت عمومی ترویج شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری حسین توکلی کجانی روز چهارشنبه در جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری افزود: با توجه به اینکه ماه محرم آغاز و مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) بر اساس شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مدیریت کرونا برپا شده، شورای مشورتی جوانان شهرستان از ظرفیت های خود برای آگاهسازی شیوه نامه های بهداشتی برگزاری مراسم ماه محرم استفاده کند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر نقش مهم جوانان در حل مشکلات کشور تاکید دارند و امروز نیز با توجه به مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا، حضور جوانان در میدان با وحدت و همدلی برای عبور از شرایط سخت کنونی ضروری و اثرگذار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های متنوع همراه با ایده پردازی و خلاقیت با استفاده از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی، با انگیزه، متعهد و دلسوز در دستور کار شورای مشورتی جوانان شهرستان ری قرار دارد.

توکلی اضافه کرد: در این راستا یکی از اقدامات خوب مجمع مشورتی جوانان، برگزاری تریبون آزاد در بخش های تابعه است که نقش مهمی در شناخت مشکلات منطقه ای و محلی و انتقال آن به مسئولان دارد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: هدف گذاری برای تقویت حوزه جوانان از اولویت های شهرستان ری است و همه باید تلاش کنیم تا اهداف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص جوانان در شهرستان ری محقق شود.

وی یادآور شد: در انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ که برای اولین بار چهار انتخابات به صورت همزمان در شهرستان ری برگزار شد و مجمع مشورتی بدون نگاه سیاسی و در چهارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کرد و ضرورت دارد این رویکرد در خصوص پیگیری مسائل و موضوعات شهرستان استمرار داشته باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه