مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع موادغذایی طبخ شده نذری در آسایشگاه سالمندان کهریزک ممنوع شد

روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک اعلام کرد: هر سال نیکوکاران در ایام عزاداری سیدالشهدا (ع)، نذورات خود را غالبا به صورت موادغذایی طبخ شده به آسایشگاه اهدا می‌کردند، اما شیوع ویروس کرونا و پروتکل‌های بهداشتی حاکم بر جامعه سبب شد تا دریافت هر گونه غذای پخته شده ممنوع شود.

به گزارش روز سه شنبه این موسسه، شیوع ویروس کرونا و پروتکل های بهداشتی حاکم بر عزاداری سید و سالار شهیدان (ع)، این امکان را به نیکوکاران ارجمند داده است تا نذورات خود را به صورت نقدی یا در قالب مواد غذایی خام به موسسه خیریه کهریزک اهدا کنند.

این گزارش می افزاید: خیران می توانند با اهدای مواد غذایی خام یا پرداخت مبالغ نذورات به صورت نقدی به آسایشگاه خیریه کهریزک، ضمن ادا نمودن نذورات خود در ایام ماه محرم، سالمندان، معلولان، بیماران ام اس، کودکان معلول ذهنی و کودک اختلال اتیسم موسسه را یاری کنند.

در این گزارش آمده است: نیکوکاران جهت پرداخت کمک های نقدی یا اهدای نذورات به صورت مواد غذایی خام، می توانند از طریق راه های زیر اقدام کنند:

کد دستوری #۴۲۱۱۴*۷۸۰*

شماره کارت: ۰۴۴۷-۱۰۵۱-۰۸۷۰-۵۰۲۹

شماره تماس ۴۲۱۱۴۰۰۰-۰۲۱

مراجعه حضوری به دفاتر موسسه خیریه کهریزک در سطح شهر تهران

مراجعه به پایگاه اینترنتی www.kahrizakcharity.com

آسایشگاه خیریه کهریزک با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد. آسایشگاه کهریزک هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت بستری هزار و ۷۵۰ نفر مددجو مشغول خدمت رسانی است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه