مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اولین روز مسابقات ووشو قهرمانی جوانان کشور در شهرستان ری برگزار شد

مسابقات ووشو قهرمانی جوانان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) این مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور آقای امیر صدیقی رییس فدارسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در باره برگزاری این مسابقات گفت: با مساعدت ریاست دانشگاه و تلاش ها و پیگیری همکاران تربیت بدنی واحد و هماهنگی های لازم با ارگان های مختلف، مسابقات کشوری ووشو در رده سنی جوانان در سالن امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری بدون حضور تماشاگر در حال برگزاری است.

شهرام علم افزود: مسابقات قهرمانی ووشو کشور بخش برادران با حضور ۳۲ تیم از سراسر کشور در ۲ سبک تالو و ساندا از هشت صبح امروز چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ آغاز شده و فردا پنجشنبه ۱۷ تیر پایان رقابت در این بخش است .

وی ادامه: با توجه به شرایط بیماری کرونا و توجه به حفظ سلامت ورزشکاران ، این دوره از مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و تدابیر لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی زیر نظر کادر پزشکی ورزشی انجام شده است و تمامی ورزشکاران حضور در این دوره از مسابقات داری تست سلامت کرونا می باشند و از حضور ورزشکارانی که برگه تست کرونا نداشتند جلوگیری به عمل آمد.

علم در پایان گفت : مسابقات قهرمانی ووشو کشور در بخش خواهران هفته آینده از ۲۲ الی ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه