مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۷۵ هزار قلم داروی نایاب توسط پلیس فتا

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: ۷۵ هزار قلم داروهای غیرمجاز، نایاب و تاریخ گذشته که در فضای مجازی به فروش می‌رسید توسط پلیس فتا کشف شد.

سرتیپ حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز در نخستین مرحله طرح رعد در شهرستان ری اظهار کرد: نخستین مرحله طرح رعد در شهرستان ری پس از اختصاص فرماندهی انتظامی توسط همکاران سختکوش ما در شهرستان ری و  پلیس‌های تخصصی فتا و آگاهی و غیره به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت: اجرای طرح رعد با توجه به اینکه این فرماندهی اخیرأ شکل گرفته کار ارزشمندی است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: در نتیجه اجرای نخستین مرحله زعد، کشفیات و دستگیری‌های قابل توجهی انجام گرفت و  تحویل مراجع ذیربط شد.

رحیمی تصریح کرد: شکل گیری فرماندهی انتظامی شهرستان ری و تقویت انتظامی در جنوب تهران یکی از اهداف جدی بود که فرماندهی تهران بزرگ دنبال می کرد تا امنیت در این منطقه ارتقا یابد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات این طرح کشف ۷۵ هزار قلم داروهای غیر مجاز، نایاب و تاریخ گذشته بود که در فضای مجازی به فروش می‌رسید و پلیس فتا این افراد را دستگیر کرد که اقدام اثر بخشی بوده است.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه بیان کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان ری باعث قدرتمند کردن پلیس در این نقطه و استقرار پلیس‌های تخصصی می‌شود که امیدواریم با این وجود طرح‌های عملیاتی نیز با جدیت و مستمر  اجرایی شود.

رحیمی با بیان اینکه تقویت امنیت جنوب تهران و شهرستان ری که قلب تهران است اهمیت ویژه‌ای دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر امنیت موجود در سطح شهرستان ری ارتقا یافته لذا به همه مجرمین تذکر جدی می‌دهیم که حاشیه امنی برای آنها ایجاد نخواهیم کرد و به شدت با متخلفان برخورد می کنیم و تلاش می کنیم که زندگی برای مخلان امنیت و مجرمین ناامن شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.