مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۲۶ معبر در شهرری لکه‌گیری و روکش آسفالت شد

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه ۲۰ تهران – شهرری اعلام کرد: عملیات عمرانی نگهداشت آسفالت در۲۶۶ معبر این منطقه طی ۲ ماه ابتدای سال ۱۴۰۰ در قالب لکه گیری و روکش آسفالت انجام شد.

یوسفعلی دهقان روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: اجرای طرح عمرانی بهسازی معابر در مساحت ۲۶ هزار و ۴۵۲ مترمربع با توزیع پنج هزار و ۸۲۰ تن آسفالت در ۲ ماه ابتدای سال جاری انجام شده است.
وی با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت به سه روش لکه گیری، روکش دستی و اساسی (با استفاده از تجهیزات مکانیزه) انجام شده است افزود: در بخش لکه گیری ۲ هزار و ۴۲۰ تن آسفالت در مساحت ۱۰ هزار و ۹۹۸ مترمربع ، در بخش روکش دستی ۱۶۴ تن در مساحت ۷۴۵ متر مربع و در بخش روکش اساسی سه هزار و ۲۳۶ تن در مساحت ۱۴۰ هزار و ۷۰۹ متر مربع توزیع شده است.
این مسئول با اشاره به فعالیت های عمرانی سال ۱۳۹۹ این معاونت اظهار داشت: سال گذشته در مجموع با توزیع ۳۱ هزار و ۲۰ تن آسفالت، مساحتی بالغ بر ۱۸۰هزار متر مربع در ۶۸۰ معبر بزرگراهی، اصلی و فرعی به صورت لکه گیری؛ روکش دستی، مرمت نوار حفاری، تراش و روکش مکانیزه بهسازی شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه