مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۲۶ معبر در شهرری لکه‌گیری و روکش آسفالت شد

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه ۲۰ تهران – شهرری اعلام کرد: عملیات عمرانی نگهداشت آسفالت در۲۶۶ معبر این منطقه طی ۲ ماه ابتدای سال ۱۴۰۰ در قالب لکه گیری و روکش آسفالت انجام شد.

یوسفعلی دهقان روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: اجرای طرح عمرانی بهسازی معابر در مساحت ۲۶ هزار و ۴۵۲ مترمربع با توزیع پنج هزار و ۸۲۰ تن آسفالت در ۲ ماه ابتدای سال جاری انجام شده است.
وی با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت به سه روش لکه گیری، روکش دستی و اساسی (با استفاده از تجهیزات مکانیزه) انجام شده است افزود: در بخش لکه گیری ۲ هزار و ۴۲۰ تن آسفالت در مساحت ۱۰ هزار و ۹۹۸ مترمربع ، در بخش روکش دستی ۱۶۴ تن در مساحت ۷۴۵ متر مربع و در بخش روکش اساسی سه هزار و ۲۳۶ تن در مساحت ۱۴۰ هزار و ۷۰۹ متر مربع توزیع شده است.
این مسئول با اشاره به فعالیت های عمرانی سال ۱۳۹۹ این معاونت اظهار داشت: سال گذشته در مجموع با توزیع ۳۱ هزار و ۲۰ تن آسفالت، مساحتی بالغ بر ۱۸۰هزار متر مربع در ۶۸۰ معبر بزرگراهی، اصلی و فرعی به صورت لکه گیری؛ روکش دستی، مرمت نوار حفاری، تراش و روکش مکانیزه بهسازی شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.