مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۱ پروانه فعالیت ورزشی در شهرستان ری صادر شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری اعلام کرد: در ۲ ماه گذشته ۲۱ پروانه فعالیت جدید به ۱۹۸ مجموعه پیشین ورزشی در شهرستان ری اضافه شده است و این اداره در جهت احداث و توسعه اماکن ورزشی تلاش می‌کند.

حسین یوسف زاده روز سه شنبه با بیان اینکه طبق ماده ۸۸ در دوران کرونا نیز طبق دستور وزارت ورزش در صورت تعطیلی اماکن ورزشی اجاره ای پرداخت نمی شود، به خبرنگاران گفت: این اماکن ورزشی طبق تفاهم نامه به بخش خصوصی واگذار شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا باعث تعطیلی اماکن ورزشی و ورزش های همگانی شد اما اداره ورزش و جوانان اقداماتی را در خصوص پروژه های عمرانی ورزشی انجام داده است.

یوسف زاده ادامه داد: توسعه ورزش همگانی و ایجاد محل مناسب برای ورزش معلولان و جانبازان در دستور کار متولیان ورزش شهرستان ری قراردارد، در تفاهم نامه با شهرداری، بسیج و سپاه همکاری های بسیار داریم و در حد توان نیز برای کمک به ورزشکاران با بهزیستی نیز همکاری می کنیم.

این مسئول اضافه کرد: دربازدید های مختلف و پیگیری های شبانه روزی بعداز گذشت هشت سال و با اجرای محوطه سازی توسط شهرداری این سالن تکمیل و در دهه فجر به بهره برداری رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: علاوه برسالن کشتی دولت آباد ، سالن اداره ورزش و وجوانان که در کهریزک باکمک شهرداری و بخشداری به اتمام رسیده است نیز افتتاح و این سالن در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می گیرد.

وی به پروژه های عمرانی ورزشی در حال احداث نیز اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه های ورزشی به خصوص نیمه کاره ها از جمله احمدیه فشافویه، قلعه نو و قیام دشت که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته به نتیجه نهایی برسد و این پروژه ها را نیز تکمیل کنیم و همچنین با همکاری شورای شهر و با اجرای ماده ۲۷ مزایده بخش خصوصی زمین های بایر کهریزک و خانلق که دارای سند مالکیت هستند را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در خصوص پروژه قیام دشت نیز اظهار داشت: در نشیت با مسئولین شورای اسلامی و شهرداری مقرر شد تا شهرداری هزینه ها را پرداخت و این پروژه را احداث کند و منتظر رای کمیسیون شورای اسلامی قیام دشت هستیم.

وی تاکید کرد: سرمایه گذاری در حوزه ورزش اتفافات بسیار خوبی را رقم خواهد زد که در کنار سلامت و نشاط، فرهنگ سازی را نیز به ارمغان می آورد.

این مسئول با اشاره به اینکه از دیربازشهرستان ری بیشترین کسب مدال های المپیکی را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: این شهرستان از گذشته مهد پرورش قهرمانان و پهلوانان ورزشی بوده و در حال حاضر نیز ورزشکاران ری در رشته های مختلف اعم از ورزش فردی و جمعی در مسابقات جهانی و کشوری بی نظیر ظاهر شده اند.

یوسف زاده ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان ری ظرفیت قهرمانان ورزشی را دارد، اماسرانه ورزشی آن بسیارپایین و یکی از مهمترین عوامل عدم استقرار شهرداری مستقل در شهرستان ری است که برای رفع این مشکل مقرر شد ازماده ۲۷ و تبصره ۱۹ در بخش خصوصی برای ساخت و احداث پروژه های عمرانی ورزشی استفاده شود و شهرداری نیز مکان های مختلفی به استنادماده ۱۶برای ورزش همگانی در اختیاراداره ورزش قرار دهد.

وی اعلام کرد: در ۶ ماهه اول سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به ۴۰۳ زوج تعلق گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری اضافه کرد: پشتیبانی و همراهی پیشکسوتان ورزشی ری همواره درخور توجه بوده و حمایت و تقدیر آنان در حصول نتایج ورزشی و کسب عناوین قهرمانی تاثیرگذار خواهد بود.

یوسف زاده در خصوص دیدارهای مختلف با مسئولین کشوری و استانی گفت: تنها هدفمان در اداره ورزش رساندن مشکلات و معظلات ورزش شهرستان به گوش مسئولین است و امیدواریم در سایه همین دیدارها در آینده شاهد تغییراتی در جامعه ورزش ری باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه