مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شرایط نارنجی کرونایی شهرری و ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی در روز طبیعت

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی در شهرستان و بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین به منظور کنترل روند شیوع این بیماری، دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و مزارع حاشیه شهرها و روستاهای این شهرستان ممنوع است.

حسین توکلی کجانی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: از شهروندان درخواست داریم از هرنوع تجمع در فضای سبز و پارکهای این شهرستان در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) خودداری کنند.

وی اظهار داشت: از شهروندان فهیم ری می‌خواهیم تا همچون سال گذشته ضمن توجه به خطرات ناشی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از مراجعه به بوستان ها و پارکها در روز طبیعت اجتناب و این روز را در کنار خانواده در منازل خود سپری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین از هم استانی هایی که در سالهای گذشته در روز طبیعت میهمان شهرستان ری بوده و این روز را در فضای سبز و بوستان های ری می گذراندند نیز تقاضا می شود به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده و نیز ساکنین ری به رعایت نکات بهداشتی توجه کرده و در روز طبیعت به حوزه سرزمینی شهرستان ری سفر نکنند.
شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و وجود حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی در جنوب تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه