مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح تفکیک، بهسازی و مقاوم سازی قلعه گلحصار تصویب شد

بخشدار کهریزک از تصویب طرح تفکیک، بهسازی و مقاوم سازی قلعه گلحصار خبر داد.

امین بابایی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران، معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، رئیس بنیاد مسکن شهرستان ری و دیگر مسئولان با اشاره به ضرورت بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی اظهار داشت: احداث مسکن مقاوم و بادوام روستایی، تلاش در حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها، حفظ هویت معماری بومی مسکن، تأمین مسکن متناسب با نیاز و تلاش در بهینه‌سازی مصرف انرژی متناسب با نیاز روستاییان از موضوعاتی است که همواره مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی برای افزایش کمیت و کیفیت زندگی روستائیان تصریح کرد: این اقدام می‌تواند در افزایش رفاه و ارتقا زندگی روستائیان بسیار موثر باشد.

بخشدار کهریزک سپس با اشاره به تصویب طرح مقاوم سازی قلعه گلحصار افزود: در این جلسه با ارائه گزارش اقدامات انجام شده، طرح تفکیک، بهسازی و مقاوم سازی قلعه گلحصار تصویب شد.

بابایی ضمن قدردانی از اقدام جهادی سپاه سیدالشهدا(ع) در گام نهادن در مسیر محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: اجرای طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی ضمن عمران و آبادانی این مناطق سبب ماندگاری جمعیت در روستاها نیز می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه