مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح تفکیک، بهسازی و مقاوم سازی قلعه گلحصار تصویب شد

بخشدار کهریزک از تصویب طرح تفکیک، بهسازی و مقاوم سازی قلعه گلحصار خبر داد.

امین بابایی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران، معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، رئیس بنیاد مسکن شهرستان ری و دیگر مسئولان با اشاره به ضرورت بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی اظهار داشت: احداث مسکن مقاوم و بادوام روستایی، تلاش در حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها، حفظ هویت معماری بومی مسکن، تأمین مسکن متناسب با نیاز و تلاش در بهینه‌سازی مصرف انرژی متناسب با نیاز روستاییان از موضوعاتی است که همواره مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی برای افزایش کمیت و کیفیت زندگی روستائیان تصریح کرد: این اقدام می‌تواند در افزایش رفاه و ارتقا زندگی روستائیان بسیار موثر باشد.

بخشدار کهریزک سپس با اشاره به تصویب طرح مقاوم سازی قلعه گلحصار افزود: در این جلسه با ارائه گزارش اقدامات انجام شده، طرح تفکیک، بهسازی و مقاوم سازی قلعه گلحصار تصویب شد.

بابایی ضمن قدردانی از اقدام جهادی سپاه سیدالشهدا(ع) در گام نهادن در مسیر محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: اجرای طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی ضمن عمران و آبادانی این مناطق سبب ماندگاری جمعیت در روستاها نیز می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.