مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعمال محدودیت‌های شب یلدا در شهرستان ری از امشب

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: محدودیت‌های کرونایی شب یلدا در سطح شهرستان ری از امشب اعمال می‌شود.

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری  با اشاره به اعمال محدودیت‌های دو روزه برای اصناف در سطح شهرستان ری، اظهار کرد: در جلسه رؤسای کمیته‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شده که برای پیشگیری از رفت و آمدها و تجمعات شب یلدا، روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل شود.

وی گفت: با توجه به افزایش تقاضا در این روزها لازم به توضیح است که تمامی اقلام مورد نیاز به وفور در بازار موجود است و اتاق اصناف شهرستان ری نیز به طور ویژه بر فعالیت صنوف نظارت می‌کند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه افزود: متأسفانه با تعطیلی‌های پی‌درپی شاهد رکود کسب و کار در صنوف هستیم؛ اما به ناچار برای کنترل ویروس کرونا باید همه همکاری کنیم تا خسارت جانی و مالی کمتری را بر کشور شاهد باشیم.

ستاره تصریح کرد: همکاری اصناف با ستاد ملی مقابله با کرونا و کادر پزشکی کاملاً بر همگان محرز و مشخص است؛ لذا انتظار می‌رود همانگونه که اصناف با آحاد جامعه همکاری دارند، دولت نیز از این قشر عظیم اقتصادی حمایت کند.

وی در پایان ضمن قدردانی و تشکر از صنوف شهرستان ری، خاطرنشان کرد: از کسبه شهرستان ری می‌خواهیم که با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به عدم شیوع بیشتر بیماری کرونا کمک نموده و از مردم نیز می‌خواهیم با پرهیز از اجتماعات و ترددهای غیر ضروری و استفاده از ماسک در رفع شرایط امروز بکوشند.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه