مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۳ پدبالگرد اورژانس در جنوب تهران آماده بهره‌برداری است

شهردار منطقه ۱۹ تهران اعلام کرد: به منظور ارائه خدمات فوریت های پزشکی و امداد و نجات ۳ پد بالگرد اورژانس در این منطقه احداث؛ و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، علی توکلی با اشاره به مشارکت در طرح ساماندهی خدمات فوریت‌های پزشکی در شهر تهران گفت: در همین راستا دو پد بالگرد در دو نقطه از محورآزادگان، جنب پل شهید صنیع خانی و مسیر شرق به غرب این بزرگراه و پد جدید دیگری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خلیج فارس ورودی به روستای پلایین احداث شد.

وی افزود: پدهای احداث شده در راستای ارائه فوریت های اورژانسی در حوادث جاده‌ای و امدادرسانی بزرگراهی به شعاع ۶ متر ایجاد شده و زمان امداد و نجات شهروندان را در محورهای بزرگراهی به حداقل می‌رساند.

شهردار منطقه ۱۹ همچنین به رعایت اصول استاندارد و راهنمایی اورژانس هوایی کشور در احداث پدهای بالگرد اشاره کرد و افزود: عملیات خاک برداری، بتن ریزی مسلح، آسفالت، رنگ آمیزی، نصب تابلوهای شناسایی و کدگذاری مصوب از اقدامات انجام شده برای آماده سازی این پدها هستند.

منطقه ۱۹ شهرداری تهران در منتهی الیه جنوبی شهر تهران و در مجاورت مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ قرار دارد.

این منطقه شامل محله‌های متعددی است که خانی‌آباد، شهرک شریعتی، عبدل‌آباد، نعمت‌آباد، صالح‌آباد، دولتخواه از مهمترین محلات این منطقه است.

کوره‌های آجرپزی، بوستان ولایت، دانشکده شریعتی، دانشگاه آزاد شهر ری، دانشکده بین‌المللی دندانپزشکی پردیس، میدان تره بار مرکزی شهر تهران، بهشت زهرا(س)، مرقد مطهر امام راحل(ره) و مرکز خرید و فروش همگانی خودرو از اماکن مهم منطقه ۱۹ پایتخت محسوب می شود.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه