مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: مشکل گاز واحدهای تولیدی پیش از آغاز سرما رفع شود

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید اینکه اداره گاز شهرستان باید تمهیدات لازم را برای تامین مصرف گاز واحدهای تولید انجام دهد، گفت: مشکل گاز واحدهای تولیدی باید پیش از آغاز فصل سرد سال رفع شود.

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری، اظهار داشت: تولید کنندگان به عنوان رزمندگان خط مقدم مبارزه با تحریم های ظالمانه دشمنان نباید در روند تولید خود با مشکلات زیرساختی مواجهه شوند.

وی با اشاره به نزدیکی فصل سرما، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان ری تامین زیرساخت‌های واحدهای تولیدی از جمله آب، برق و گاز را در اولویت قراردهند تا تولیدکنندگان دغدغه راه اندازی تجهیزات و امکانات تولید را نداشته باشند.

توکلی اضافه کرد: تمامی دستگاه های دولتی باید صاحبان واحدهای تولید را در جهت اجرای سیاست های شعار جهش تولید باید به کار گیرند تا وضعیت اقتصادی کشور در این شرایط بهبود یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد انواع تحریم های ظالمانه کشور را به سمت جنگ اقتصادی پیش برده اند، افزود: ایجاد زیرساخت های تولید در جهت رونق فضای کسب و کار کمترین کاری است که دستگاه های اجرایی می توانند انجام دهند.

وی یادآور شد: همکاری و هماهنگی بین دستگاه های مختلف موجب شده با تمامی تحریم های و شیوع ویروس کرونا کشور در مسیر خودکفایی که رهبر معظم انقلاب برآن تاکید دارند بیافتد.

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امروز چهارشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، روسای دستگاهای مختلف و جمعی از تولید کنندگان در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مشکلات هشت واحد صنعتی و تولیدی از جمله امور مالیاتی، بیمه، سوخت، عوارض و افزایش ظرفیت مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان به دلیل قرار گیری چندین شهرک صنعتی و لکه های صنعتی مختلف قطب صنعتی استان محسوب می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه