مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۴۹۶ بسته معیشتی در روستاهای کم‌برخوردار شهرستان ری توزیع شد

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: ۴۹۶ بسته معیشتی هر کدام به ارزش چهار میلیون ریال در روستاها و مناطق کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.

حسین فهیمی روز شنبه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی به مناطق کم برخوردار شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این بسته شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ماکارونی، روغن، رب، چای، لوبیا، عدس، سویا و سایر اقلام خوراکی می باشد که میان نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان ری از زمان شیوع ویروس کرونا تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای خانواده های کم برخوردار را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: اعتبار این بسته های معیشتی با کمک خیرین و جمعبت هلال احمر تامین می شود.

فهیمی خاطرنشان کرد: جمعیت جوانان هلال احمر وظیفه شناسایی افراد کم برخوردار در روستاها و مناطق محروم شهرستان ری برعهده دارد که پس از شناسایی بسته های معیشتی به این افراد تعلق می گیرد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان ری اقدامات خوبی در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا انجام داده است، بیان داشت: تب سنجی مسافران نوروزی و در ادامه حضور در مناطق کم برخوردار و روستاها برای تب سنجی و شناسایی افراد مشکوک به کرونا بخشی از فعالیت های جمعیت هلال احمر شهرستان ری بوده است.

فهیمی یادآور شد: جمعیت هلال احمر شهرستان ری پیرو اهداف و فعالیت های بشردوستانه خود به اقدامات خود در جهت شناسایی افراد نیازمند، توزیع بسته های معیشتی و شناسایی افراد مشکوک به ویروس کویید ۱۹ را همچنان ادامه خواهد داد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه