مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مرکز غیرمجاز دپو فرآورده‌های نفتی در خاوران جمع‌آوری شد

بخشدار خاوران از توابع شهرستان ری گفت: یک مرکز غیرمجاز دپو و تبدیل فرآورده‌های نفتی در محدوده روستای لپه زنک این بخش شناسایی و جمع‌آوری شد.

اسماعیل شعبانزاده اظهار داشت: ۶۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق دپو شده در این مکان ضبط و یک نفر از عوامل این واحد غیر مجاز تبدیل گازوییل به سایر مشتقات نفتی نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه متخلفان در این کارگاه غیرمجاز با حرارت دادن گازوییل این محصول نفتی را به سایر مشتقات مانند روغن موتور تبدیل می کردند، افزود: محصولات غیراستاندار تولید شده در این کارگاه علاوه بر فروش داخلی در به کشورهای همسایه نیز صادر می شد.

شعبانزاده ادامه داد: این مرکز غیرمجاز جمع آوری و تبدیل گازوییل به سایر محصولات نفتی با هوشیاری عوامل بخشداری خاوران شناسایی و با دستور قضایی و حضور پلیس امنیت اقتصادی جمع آوری شد.

این مسئول در خصوص گازوییل قاچاق کشف شده نیز ابراز کرد: ۶۵ هزار لیتر گازوییل کشف شده در این مرکز غیرمجاز با حضور نماینده شرکت پخش فرآورده های نفتی به انبار نفت ری در جنوب تهران تحویل داده شد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو است. ‌

بخش خاوران از توابع شهرستان ری در مسیر آزاد راه امام رضا(ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه