مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افزایش 27هزارتنی صنایع تکمیلی بخش کشاورزی شهرستان ری

مدیرجهاد کشاورزی ری بر بکارگیری تمام ظرفیت ها جهت تکمیل و بهره برداری از طرح های اشتغالزای کشاورزی به ویژه بخش صنایع تاکید کرد.

، ترکیان مدیرصنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به همراه برادری معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی ری از وضعیت پروژهای درحال اجرای صنایع بخش کشاورزی شهرستان بازدید کردند.

شرکت کشت و صنعت پنج گل پروان واقع در تورقوزآباد بخش کهریزک با مساحت حدود۱۱هکتار و زیربنای ۳۲۰۰۰مترمربع که  در فاز اول ظرفیت تولید سالانه۱۷۰۰۰تن و درفازهای بعدی تاصدهزارتن درسال را داراست، مورد بازدید قرار گرفت.

این شرکت با پیش بینی اشتغالزایی ۵۰۰نفر در فاز اول ودرمجموع ۲۰۰۰نفر به صورت مستقیم درحال حاضر از  پیشرفت فیزیکی حدود۹۰درصدی برخوردار است که با سرمایه گذاری حدود۶۰۰میلیارد تومان و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار معرفی شده به بانک جهت سرمایه در گردش درحال تکمیل است.

در این بازدید جلسه ای با زنگنه سرمایه گذار پروژه انجام شد و ضمن معرفی  طرح و مشکلات پیشرو بر استفاده از حداکثر ظرفیت جهت بهره برداری سریع پروژه تاکید شد.

سردخانه بالای صفر عمل آوری موز شرکت میوه های درخشان ایرانیان با ظرفیت ۱۰۰۰۰تن درسال واقع در درسون آباد کهریزک با مساحت کل ۵هکتار نیز مورد بازدید قرار گرفت.

این سردخامه با بهره گیری از تجهیزات و تاسیسات روز دنیا و زیربنای فاز اول ۷۶۵۰مترمربع از پیشرفت فیزیکی ۸۰درصدی برخوردار است که پیش بینی می شود با افتتاح آن ۶۰نفر در فاز اول مشغول به کار شوند.

برادری در پایان با تاکید بر اینکه درسال جهش تولید از تمام ظرفیت ها جهت تکمیل ، بهره برداری و اشتغال استفاده می شود، افزود: هر دو پروژه جزو طرح های شاخص و اشتغالزای شهرستان هستند که امسال افتتاح و به بهره برداری می رسند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه