مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خبرنگاران شهرستان ری با شهیدان اهل قلم تجدید میثاق کردند

اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری عصر امروز دوشنبه با گرامیداشت روز خبرنگار با حضور برمزار شهید سید مرتضی آوینی و دیگرشهیدان اهل قلم با آرمان‌های والای شهدا و امام (ره) تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، ضمن نثار گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای اهل قلم با آرمان‌های این یاران سفر کرده، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق و بیعتی دوباره کردند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در این مراسم اظهار داشت: ۱۷ مرداد روز خبرنگار یادآور رشادت ها و جانفشانی های شهدای رسانه است که باید در این روز تمامی خبرنگاران با تامل در زندگی شهدای رسانه به ویژه شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم و شهید صارمی راه این یاران سفر کرده را بیش از گذشته بشناسند و ادامه دهند.

سعید خال ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران در اطلاع رسانی به ویژه پیرامون شیوع ویروس کرونا، افزود: آگاهی بخشی به جامعه در خصوص موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی وظیفه سنگینی است که امروز بر دوش خبرنگاران می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان بهشت زهرا(س) هم اکنون ۶ ماه است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در بحران به سر می برد، خاطرنشان کرد: بحران کرونا به دلیل نامعلوم بودن پایان آن در تاریخ ۵۰ ساله سازمان بهشت زهرا(س) بی سابقه است.

خال یادآور شد: کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) با کار جهادی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توانسته اند در میان تمامی کشورهای پیشرفته جهان عملکرد برتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در بحران کرونا تاکنون سازمان بهشت زهرا(س) هیچگونه تلفانی نداشته است، اضافه کرد: حفظ جان پرسنل و مراجعه کنندگان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اولویت اول سازمان بهشت زهرا(س) در موضوع کرونا است.

خال یادآور شد: روزانه هفت بار تمامی معابر بهشت زهرا(س) ضد عفونی و گندزدایی می شود تا پرسنل و مراجعه کنندگان به این ویروس منحوس مبتلا نشوند.

در ادامه این مراسم خبرنگاران شهرستان ری با حضور بر مزار زنده یاد دکتر عباس فغانی از خبرنگاران شهرستان ری یاد و خاطره ی او را گرامیداشتند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه