مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

محور چرمشهر تا زندان تهران بزرگ ایمن‌سازی می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: عملیات اجرایی ایمن‌سازی محور چرمشهر از حسن‌آباد تا زندان تهران بزرگ آغاز می‌شود.

 حسین توکلی کجانی امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان ری با اشاره به احتمال افزایش ترددها در آستانه عید فطر اظهار داشت: در راستای کنترل ترددها و کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از آن تمامی دستگاه‌های متولی باید آمادگی کنترل شرایط و مسیرها را داشته باشند.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد که فرهنگ‌سازی در حوزه روستایی منجر به کاهش چشمگیر حوادث و آسیب‌ها شده است؛ لذا با توجه به بودجه‌ای که در اختیار این حوزه قرار دارد باید با طراحی برنامه منسجم در حوزه راه‌های روستایی اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین بیان کرد: تقاطع سه راهی باقرشهر از امکانات ایمنی لازم برخوردار نیست که باید تابلوهای مناسبی در این محور نصب و نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام شود.

توکلی سپس ادامه داد: عملیات اجرایی ایمن‌سازی محور چرمشهر از حسن‌آباد تا زندان تهران بزرگ آغاز می‌شود که قطعاً در کاهش تعداد تصادفات مؤثر است و در این راستا باید سایر عملیات‌های کاهش تصادفات نیز در دستورکار قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های شهرستان ری در اختصاص محل به عوامل اورژانس بسیار مطلوب است خاطرنشان کرد: حضور به موقع اورژانس و آتش‌نشانی در هنگام بروز حوادث جزو اولویت‌های مدیریتی شهرستان ری است که در این راستا نیز طرح ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان شهید رجایی جهت بررسی اعلام شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه