مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تخریب 17 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در مجتمع دامگستر

رئیس دادگاه عمومی بخش فشافویه گفت: ۱۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در مجتمع دام‌گستر با توجه به گزارشات رسیده از اداره جهاد کشاورزی تخریب شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ از مرکز رسانه قوه قضائیه، صادق محبوبی روز شنبه در این باره گفت: تعداد ۱۷ مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در این مجموعه رخ داده بود که در اجرای قانون و توسط اداره جهاد کشاورزی از این ساخت و ساز جلوگیری نسبت به تخریب سازه‌های نیمه کاره و غیرمجاز اقدام شده است.

وی افزود: با توجه به ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته در مجموعه دام گستر و در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ حقوق اراضی ملی و باغ ها، ساخت و سازهای غیرمجاز با حضور نماینده این حوزه قضایی و مسئولان دستگاه‌های ذیربط و عوامل اجرایی تخریب و به وضع سابق اعاده شد.

رئیس دادگاه عمومی بخش فشافویه تصریح کرد: ضروری است تا دستگاه‌های متولی با نظارت و پیگیری لازم از تخریب منابع و اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کرده نسبت به اجرای وظایف قانونی، به موقع اقدام لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام قانونی اداره جهاد کشاورزی در راستای اجرای قانون بوده و هیچگونه خلل و مانعی در انجام امور دامداری و تولیدات این مجموعه صورت نگرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه