مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نماز عید فطر در ۲۲۰ مسجد شهرستان ری برگزار می‌شود

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه نماز عید فطر در حرم عبدالعظیم برگزار نخواهد شد، گفت: نماز عید سعید فطر با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با بیماری کرونا توسط نمازگزاران در ۲۲۰ مسجد شهرستان ری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی کنگرلو اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نمازگزاران تا جای ممکن از فضای باز مساجد برای برگزاری نماز عید فطر استفاده کرده و نکات بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و دیگران رعایت کنند.
وی افزود: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش و اقامه نماز در حداقل زمان ممکن از اقدامات پیش بینی شده برای برگزاری این مراسم به شمار می‌رود تا نمازگران با آرامش خاطر و بدون دغدغه به این فریضه دینی بپردازند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه نمازگزاران در روز عید فطر از پخش نذورات در بین افراد خودداری کنند، خاطر نشان کرد: نمازگزاران در هنگام اقامه نماز به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مهر و وسایل شخصی مورد نیاز خود استفاده کنند.
وی تاکید کرد: نمازگزاران از ماسک و دستکش استفاده کنند و از نزدیک شدن به یکدیگر خودداری نمایند تا سلامت خود و دیگران را به مخاطره نیندازند.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
این شهرستان با وجود حرمین حضرت عبدالعظیم(ع) و امام خمینی (ره) یکی از شهرهای مذهبی کشور محسوب می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.