مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۸۳ هزار قلم وسیله کمک آموزشی با کمک خیران برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تهیه می‌شود

حسینی: جبار باغچه بان نمونه یک معلم تمام ساحتی بود

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در چهارمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور بر مزار جبار باغچه بان‌‌ در شهر ری به مقام شامخ این معلم ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در جمع مدیران آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های تهران که بر مزار جبار باغچه بان‌‌ ‌حاضر شده بودند گفت: جبار باغچه بان پنجاه ‌سال از هفتاد سال خود را در راه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به‌ویژه ناشنوایان صرف کرد.

وی افزود ایجاد اولین مدرسه ناشنوایان، اولین کودکستان ویژه ناشنوایان و ساخت اولین وسیله کمک آموزشی تلفن گنگ برای ناشنوایان از جمله فعالیت‌های این معلم نمونه بود. این معلم ۳۰ اثر مکتوب دارد که ۱۶ اثر آن در حوزه ناشنوایان است و می‌توان جبار باغچه بان‌‌ را نمونه یک معلم تمام ساحتی دانست‌‌.

حسینی در پایان گفت: هدف‌گذاری شده است ۸۳ هزار قلم وسیله کمک آموزشی تحت عنوان نهضت توان افزایی با کمک خیرین برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تهیه شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه