مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خبرهای خوش معاون مدیرکل ورزش برای شهر قیامدشت

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر قیامدشت از تعیین تکلیف ورزشگاه پنج هزارنفری این شهر در ۱۵ روز آینده خبردادوگفت:با توجه به تفاهم نامه سال گذشته اداره ورزش و جوانان ری با شهرداری قیامدشت، در ۱۵ روز آینده در جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار ری، شهردار و نماینده شورای اسلامی شهر قیامدشت و نمایندگان حقوقی هر دو دستگاه، وضعیت احداث، تکمیل و تجهیز این ورزشگاه تعیین تکلیف می گردد.

” مهدی صداقت”همچنین از برپایی المپیاد شهرهای شهرستان ری در تابستان امسال خبرداد و گفت: دراین المپیاد که با حضور ورزشکاران شهرهای قیامدشت، باقرشهر، کهریزک، حسن آباد و نواحی هفتگانه شهرداری منطقه ۲۰ برگزار خواهد شد، ورزشکاران در رشته های مختلف به رقابت خواهند پرداخت.

رییس اداره ورزش و جوانان ری برپایی لیگ پیاده روی خانوادگی در روستاها و شهرهای شهرستان ری را ازدیگر برنامه های این اداره عنوان کرد و گفت: متاسفانه سرانه ورزشی بخش خاوران ۲۰ سانتیمتر وشهرستان ری ۳۷ سانتیمتراست که باید برنامه ریزی های لازم برای  افزایش آن صورت گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه