مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استقرار ادارات خدمات رسان در بخش خاوران در دستور کار قرار گرفت

فرماندار ری گفت: فرمانداری شهرستان ری به دنبال حل مشکلاتی همچون راه، آب، روشنایی محور امام رضا (ع) و استقرار ادارات خدمات رسان است و با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه های مربوطه تمامی این موارد پیگیری می شود.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش خاوران گفت: براساس قانون و ابلاغیه استانداری تهران شهرداری تهران حق ورود به حریم قیامدشت را ندارد و شهرداری تهران باید در این گونه موارد از قانون تمکین نماید و از هرگونه فعالیت در این شهر خودداری کند.
معاون استاندار تهران افزود: فرمانداری شهرستان ری تمام توان خود را به کار خواهد بست تا دفاتر دستگاه های خدمات رسان مانند ثبت احوال، اسناد، مالیات، تامین اجتماعی، و سایر دستگاه در این بخش راه اندازی شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نوسازی و بهسازی مصلی قیامدشت، ایجاد آرامستان، آب شرب مردم و سایر مشکلات در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: مردم بخش خاوران باید بدانند فرمانداری شهرستان ری به دنبال حل مشکلاتی همچون راه، آب، روشنایی محور امام رضا (ع) و استقرار ادارات خدمات رسان است و با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه های مربوطه تمامی این موارد پیگیری می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه