مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پویش هرخانه یک کتابخانه در شهرستان ری اجرا شد

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری از اجرای پویش ملی “هر خانه یک کتابخانه” به جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی ومقابله با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

علی اکبر قربانی اظهار داشت: این پویش با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی همزمان با تعطیلی کتابخانه‌های عمومی در راستای عمل به توصیه‌های وزارت بهداشت اجرایی شده است.
وی خاطر نشان کرد: با اجرای این پویش، کتابخانه به داخل خانه‌ها برده می شود تا مردم به‌ جای مسافرت به شهرهای مختلف که باعث انتقال ویروس کرونا می‌شود، در خانه بمانند و با کتاب انس بگیرند.
این مسئول افزود: از آنجا که در میان قفسه‌های کتابخانه‌های شخصی افراد، کتاب‌های وجود دارد که فرصت خواندن آنها فراهم نشده است، در این پویش از همه مردم دعوت می‌شود که به سراغ یکی از این کتاب‌ها رفته و با ارسال یک عکس با کتاب مورد نظر، خلاصه‌ای از کتاب را در قالب یک فایل صوتی و یا فیلم به آدرس اینستاگرامی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با نشانی mazandpl@به عنوان دبیرخانه این پویش ارسال کنند ودرپایان به هشت نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.
وی ادامه داد: زمان شرکت در پویش کتاب خوانی تا زمان مقابله با این ویروس ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس فضای مجازی  ارسال کنند.
شهرستان ری در جنوب تهران دارای ۲۷ باب کتابخانه است که از این تعداد، ۱۳ کتابخانه شهری، ۶ واحد روستایی و هشت کتابخانه مشارکتی است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه